משאבות בטון
מנופים
מכונות קידוח
קיט קידוח למחפר
טכנולוגיות
ציוד משלים

ביצוע רכישה של ציוד קידוח דורש יד מכוונת ועין מקצועית. את הציוד כדאי לרכוש בחברה בעלת מוניטין שמשווקת ציוד קידוח לצרכים שונים ולחברות גדולות. כאשר בוחרים את הציוד המתאים ביותר למשימה התוצאות הטובות מתקבלות בהתאם. סוד ההצלחה של בעלי המקצוע המובילים בתחום הקידוח בארץ ובעולם טמון באותה התאמה מושלמת בין תנאי השטח וציוד הקידוח.

איך בוחרים ציוד קידוח? בין המשווקות המובילות בענף בישראל אפשר למצוא חברות בינלאומיות בעלות שם עולמי. המשווקים המורשים מספקים בין היתר גם מפגשי הדרכה למתחילים, שירותי אחזקה מקיפים, אופציה לרכישת חלקי חילוף וביצוע תיקונים. ההקפדה לרכוש את ציוד הקידוח אצל המשווקים המורשים מתגלה כיתרון משמעותי. כאשר מופיעות תקלות או עולות שאלות, הלקוח ישמח לגלות כי יש מאחוריו חברה חזקה ויציבה. אל תוותרו על חיפוש אחר המלצות מראש, המלצות אלו של בעלי מקצוע שכבר משתמשים בציוד דומה או השתמשו בו בעבר חיוניות לבחירת הציוד המתאים.

ליא הנדסה הידראוליקה ופנאומטיקה בע"מ מספקת פתרונות את ההמלצות יש לבחון תוך התייחסות לפרמטרים מקצועיים וסגנון העבודה. בדרך כלל עדיף יהיה לרכוש ציוד קידוח מחברה מוכרת. מחלקת ההנדסה של ליא יכולה ליצור פתרונות ייחודיים בתחום הקידוח ובעלת ניסיון מוכח בתחום. כבר בשיחה הראשונה עם נציגי החברה יש לבחון את הידע המקצועי שלהם ולברר עד כמה הם בקיאים בציוד.המקצועיות הגבוהה היא שמאפשרת לעובדים להתאים לכל לקוח את ציוד הקידוח הדרוש לו. בכדי לבצע התאמה מלאה מקפידים נציגי המכירה לשאול שאלות ולזהות את צרכי הלקוח.

למידע נוסף נא ליצור קשר עם ליא הנדסה הידראוליקה ופנאומטיקה בע"מ