מערכות הידראוליות – מאפיינים ויתרונות

מערכת הידראולית הינה מערכת סגורה בעלת תפקיד מוגדר, בדר"כ הנעה של משתמש קצה כלשהו, בין אם זה מנוע, בוכנה הידראולית, גלגל, ממסר או כל אביזר שמייצר תנועה לינארית או רדיאלית.

מערכות אלו מנצלות את חוקי שיווי המשקל וחוקי התנועה של נוזלים ומסייעות בשלל שימושים תעשייתיים. מבחינה מכאנית, מערכות מן הסוג הזה נשענות על טכנולוגיית ההידראוליקה ובעזרתן ניתן גם לחסוך באנרגיה. בפועל, מה שקורה בתוך המערכת הוא זרימת שמן בתוך צינורות לחץ שדוחסות נוזל ומעבירות כוח. בכוח שנוצר , משתמשים למגוון צרכים של הנעת גופים, וכדי לחסוך זמן, אנרגיה, הוצאות ומשאבים.

בחירה נכונה של מערכת הידראולית היא מה שמפרידה בינך לבין ביצועים טובים יותר. אם תמיד שמעת על היתרונות של מערכות כאלה אבל לא היה לך עם מי להתייעץ, נשמח להעמיד לרשותך את המומחים של ליא הנדסה.

מה עושות מערכות הידראוליות?

השלב הראשון והכי חשוב בהגדרת המערכת הינו איפיון נכון של דרישת הלקוח והבנה האם נדרש שימוש במערכת שמבוססת על טכנולוגיה הידראולית או טכנולוגיית הפעלה אחרת. ההבנה הזו יכולה לסייע לך לנצל את המערכות ההידראוליות שלך בצורה יעילה יותר.

  • מערכת הידראולית היא יחסית קומפקטית, ותשמש בדר"כ להנעה בעלת כח גבוה יחסית. היחס הגבוה הזה מגלם פוטנציאל גבוה לחיסכון אנרגטי וסביבתי.
  • המערכת תהיה תמיד מורכבת ממשאבה הידראולית ומנוע, מאגר שמן, מערך שסתומים, סעפות, צנרת הידראולית ומשתמש קצה כגון; בוכנה הידראולית או מנוע הידראולי.

לפיכך, את המשאבה אפשר למצוא כחלק בלתי נפרד ממערכת להפעלת ציוד הידראולי כמו בוכנות הידראוליות ובעוד מכונות בסקטור החקלאי, התעשייתי והלוגיסטי.

איזו מערכת הידראולית מתאימה לך?

התאמה אישית היא אחת הדרכים הטובות ביותר לנצל את היתרונות של הידראוליקה. אם מתאימים את המערכת לצרכים של הלקוח והמפעל, ממצים את הפוטנציאל של חוקי שיווי המשקל וחוקי התנועה של נוזלים שזורמים בתנאי לחץ.

בחברת ליא הנדסה למשל מאמינים שהתאמה אישית היא חלק מהשירות. אם ברצונך להשוות בין סוגים שונים של פתרונות הידראוליקה מתקדמים, הגעת למקום הנכון: אנו נעזור לך לבחור מערכות הידראוליות ברמה הגבוהה ביותר ולאחר השארת פרטים באתר אף נאפשר לך ליהנות מליווי של חברה בעלת הסמכה מהמכון לבקרה ואיכות IQC לתקן 9001 ISO – מה שמבטיח לך סטנדרטים גבוהים במיוחד של תהליך הייצור.

למידע נוסף, נציגינו ממתינים לפנייתך כעת צרו קשר עם ליא – פתרונות הידראוליקה ופנאומטיקה