מכבשים הידראוליים

מכבש הידראולי הינה מכונת לחיצה אשר נעזרת בבוכנה הידראולית היוצרת כח לחיצה על גבי אובייקט או תבנית. היתרון העיקרי במכבשים הידראוליים הוא היכולת לייצר כוחות גבוהים מאד של אלפי טונות וזאת בשטח עבודה קטן יחסית.

בקרב מפעלי תעשייה, השימוש במכבשים הינו נפוץ, הם משמשים בעיקר בטכנולוגיות של חישול, לחיצת תבניות, ניקוב וכיפוף. מעבר לכך, ישנם סוגים רבים של מכבשים בהפעלה ידנית בתחום כלי עבודה למוסכים לעבודה בלחצים גבוהים.

מכבשים מיוחדים

כמו כן, ניתן לתכנן מכבשים מיוחדים בעלי יכולות של כבישה וחימום חומרים, עבודה בלחצים משתנים, מהירויות משתנות ועוד. לדוגמא; מכבש 30 טון עם בקרת לחץ מדויקת על מנת להגיע לדיוקים גבוהים ורזולוציה גבוהה של שינויי כח.. לעומתו, מכבש עם כלוב הגנה מתאים לסביבת עבודה שמוגדרת מסוכנת ומכבש 35 טון יומלץ עבור משימות מאתגרות. אם זה לא מספיק, אפשר לבחור במכבש הזרקות 50 טון שבו יש בוכנה עליונה ותחתונה ופלטה ממוסבת.

בקטלוג של ליא הנדסה מחכים לך פתרונות ההידראוליקה הכי טובים בעולם. מלבד בית מלאכה חדיש שמאפשר ייצור, שיפוץ ותיקון של אביזרים הידראוליים, יש לנו הסמכה מהמכון לבקרה ואיכות לתקן 9001 ISO – וכך אנו מבטיחים עבורך עמידה בסטנדרטים מחמירים. מעבר לכך, יש כיום סוגים שונים של מכבשים הידראוליים במפעלי תעשייה וחקלאות וניתן לבחור את דגם המכבש לפי מפרט שמוגדר מראש.

היתרונות של הידראוליקה עבור מכבשים מסוימים

השימוש בטכנולוגיית ההידראוליקה משמש להפעלת סוגים שונים של מכונות – אך הוא בולט ביתרונות שלו עבור מכבשים הידראוליים. מכיוון שמכבשים ממילא צריכים כמות גדולה במיוחד של כוח ואנרגיה, הידראוליקה מאפשרת להם לנצל את הזרימה של נוזלים בעלי מאפיינים שונים – ולעמוד ביעדים בלי לזהם את הסביבה, בלי לבזבז כוח ובלי סיכונים מיותרים לעובדים.

אנחנו בליא הנדסה מספקים שירותי טכני בכל תחומי המומחיות שלנו ומזמינים אותך להצטרף לרשימת הלקוחות המרוצים. הסמכה וניסיון הופכים אותנו לחברה מובילה ולגורם שאיתו כדאי להתייעץ בכל מקרה של דילמה והתלבטות. אם ברצונך להתקדם לדור הבא של מכבשים הידראוליים, נשמח לקבל את פרטיך דרך האתר – ונציגינו יחזרו אליך בהקדם האפשרי עם כל הפרטים הנחוצים לך על מנת לבחור את דגם המכבש המותאם לצרכיך.

למידע נוסף ושיחה עם מומחה – צרו קשר עם ליא – פתרונות הידראוליקה ופנאומטיקה