בתור אנשי מקצוע אתם מכירים עד כמה הידראוליקה משמעותית בחיינו בתחומים שונים. בכל תחומי חיינו ניתן לראות את החשיבות של טכנולוגיה זו עבור התעשייה והמיכון הנייד. כגון; תעשיות ייצור, מתכת, גומי ופלסטיקה, נייר ומיחזור, חקלאות, תשתיות ועוד.

 

אם אתם זקוקים למוצרי הידראוליקה- כדאי להקדיש מחשבה לבחירת חברה המספקת מוצרים איכותיים.

 

מהי הידראוליקה

תחום העוסק בהמרה והולכת אנרגיה באמצעות נוזל

בהידראוליקה אנו עוסקים ב:

  • דחיסה של נוזל (בדרך כלל שמן) באמצעות משאבה הידראולית.
  • הולכה הנוזל הדחוס במערכת צינורות לחץ
  • המרה של אנרגית הנוזל הדחוס ל:
    • אנרגיה מכאנית קווית על ידי בוכנה הידראולית
    • אנרגיה מכאנית סיבובית על ידי מנוע הידראולי

מערכת הידראולית הינה מערכת אשר פועלת לפי חוק ידוע בפיזיקה- חוק שיווי משקל וחוקי התנועה של הנוזלים. אותן מערכות אוגרות אנרגיה  באמצעות דחיסה של נוזל בתוך מיכל סגור, מה שלא מאפשר לשמן לברוח למקום אחר. ההתנגדות הנוצרת במערכת הסגורה מאפשרת את יצירת הלחץ הגבוה המאפשר להניע גופים כבדים, תוך השקעה במינימום אנרגיה עם מערכת בעלת ממדים יחסית קטנה.

איך לבחור חברה מתאימה למוצרי הידראוליקה

אם אתם מחפשים לבחור חברה בתחום הרי ישנן לא מעט חברות, אך לא כל החברות מציעות את הציוד האיכותי והמתאים ביותר. בעת בחירת חברה חשוב מאד לשים דגש על נושא הניסיון, המקצועיות ואמינות. בנוסף, בכל הקשור לרכישת מוצרים, יש להביא בחשבון את נושא האחריות שהחברה מעניקה על המוצרים השונים.

חשוב לזכור, תקלה במערכת ההידראולית בזמן פעולת המכונה גורמת להשבתה של קו הייצור, לכן לא מומלץ לחפש את הפתרון הזול ביותר, אלא להשקיע ולחפש חברה המציעה את המוצרים הטובים, האמינים והאיכותיים ביותר.

ליא הנדסה הידראוליקה ופנאמוטיקה בע”מ מבטיחה לתמוך ולהציע לכם את הפתרון והציוד המתאימים ביותר