איך בוחרים את הצנרת הנכונה? על מה כדאי להציב דגש כשמדובר בצנרת תעשייתית?

צנרת מכל סוג צריכה להתאים לספיקות וללחצי עבודה מסוימים שמוגדרים מראש. האופן שבו מגדירים את הספיקות ואת לחצי העבודה ישפיעו בין היתר על בחירת הצנרת, על התפקוד שלה – ועל האופן שבו כדאי להתקין אותה. במקרים מסוימים, יש צורך להשוות בין סוגים שונים של צנרות הידראוליות.

על מנת לעשות את זה בצורה יעילה, כדאי להכיר את המאפיינים שמיוחדים לכל סוג של צנרת וכמובן להתייעץ עם בעלי מקצוע שמגיעים מהתחום.

חברת ליא הנדסה הידראוליקה ופנאומטיקה בע"מ נותנת לך תשובות

התייעצות עם חברת ליא הנדסה הידראוליקה ופנאומטיקה בע"מ היא, נכון לכרגע, הפעולה היחידה שמפרידה בינך לבין תפקוד טוב יותר של הצנרת.

בין אם המטרה היא להתקין צנרת לחץ לבית פרטי או לעסק, לנו יש את המוצרים שחיפשת. מעבר לכך, כדאי לפנות אלינו בהקדם על מנת לרכז את הרכישה של הצנרת והאביזרים המשלימים תחת קורת גג אחת.

הבדלים בין סוגים של צנרת הידראולית

צנרת לחץ הידראוליבתחום המקצועי מפרידים בעיקר בין צנרת הידראולית גמישה לבין צנרת הידראולית קשיחה. אף על פי שבשני המקרים מדובר על מערכת שמסוגלת להפעיל את כללי ההידראוליקה כדי לאפשר את מעבר הנוזלים בתוך הצנרת, יש הבדל בתפקוד.

בנוסף לכך, ניתן לראות הבדל בין חומרי הגלם שבהם משתמשים על מנת לבנות צנרת הידראולית גמישה – לעומת חומרי הגלם שמאפיינים את תהליך הבנייה וההרכבה של צנרת הידראולית קשיחה. 

מהי צנרת הידראולית קשיחה?

צנרת הידראולית גמישה מורכבת מצינורות מתכתיים. זו צנרת שבה משתמשים לטובת הולכה של זורמים בקטרים שונים, שמותאמים מלכתחילה לספיקות וללחצי העבודה המוגדרים על ידי הלקוחות. מעבר לכך, ניתן להשיג צנרת הידראולית קשיחה שמתאימה לתנאי עבודה קשים ותוך עמידה בסטנדרטים מחמירים של בקרת איכות ובטיחות.

מהי צנרת הידראולית גמישה?

צנרת הידראולית גמישה עובדת על אותו עיקרון של צנרת הידראולית קשיחה, אך היא מיוצרת מצינורות של גומי משולב עם שכבות פלדה. כמו כן, גם פה יש צינורות בקטרים שונים שמתאימים לספיקות ללחצי העבודה הנדרשים.

מאפיינים של צנרת תעשייתית

צנרת תעשייתית מכל סוג חייבת להיות מספיק חזקה ואמינה על מנת להתמודד עם דרישות הלקוחות. לרוב, התפקיד העיקרי של צנרת תעשייתית הוא להתאים ליישומים כגון צנרת אוויר או אוויר דחוס, צנרת לכימיקלים, צנרת לקיטור ועוד.

עוד לא בחרת צנרת? בשביל זה אנחנו כאן!

המומחים של חברת ליא הנדסה הידראוליקה ופנאומטיקה בע"מ יעשו לך סדר בנוגע להבדלים בין סוגים שונים של מערכות הידראוליות וצינורות. לא משנה איזה מוצר חיפשת, אנו נציע לך אותו במחיר משתלם ובמפרט טכני מתקדם.

כמו כן, חברת ליא הנדסה הידראוליקה ופנאומטיקה בע"מ היא בין הגדולות והוותיקות בתחום. אז לפני שבוחרים צנרת לחץ הידראולי – משאירים פרטים באתר ומתייעצים עם אחד מאנשי המקצוע שאנו מעמידים לרשותך.

אנחנו בפייסבוק 

צנרת לחץ הידראולי